מידע בנושא עיצוב פנים:
המומלצים לעיצוב אופנה:
המדרשה לאופנה - לימודי עיצוב אופנה ואיפור מקצועי
שתפו אותנו ברשת!

Designs.co.il
כל הזכויות שמורות ©

עיצוב משרדים

ריהוט משרדי הוא המתכון הבטוח להצלחה עסקית. ריהוט משרדי משחק תפקיד חשוב בתחום של עיצוב משרדים ומהווה נדבך חשוב ביצירת סביבת עבודה פונקציונאלית, נוחה ונעימה לעובדים. אנו חיים בעידן, שבו מרבית האנשים מבלים את מרבית זמנם בחלל המשרדי. לפיכך, חשוב להשקיע בעיצוב סביבת העבודה בכדי להופכה לסביבה נעימה, מזמינה ופונקציונאלית, המשרה אווירה פרודוקטיבית על עובדי החברה. במאמר הבא, נבחן האם ריהוט משרדי איכותי תורם ליצירת סביבת עבודה פרודוקטיבית ואגב כך תורם להצלחה העסקית של הארגון.

שלבים בתהליך של עיצוב משרדים

בכדי לעצב נכונה את חלל העבודה, יש לעקוב אחר חמשת השלבים הבאים:

  1. הגדרת צרכי החברה – השלב הראשון בעיצוב משרדי הוא הגדרת אופי החברה, סוג העבודה במשרד (צוותי עבודה, מנהלים, שירות לקוחות ועוד) וצרכי העובדים מבחינת סביבת העבודה, הגדרת הקונספט העיצובי וסגנון העיצוב הנדרש.
  2. הגדרת התקציב – יש לקבוע תקציב מדויק אשר ישרת את מעצב הפנים בעת מלאכת עיצוב המשרד ולמען רכישת ריהוט משרדי.
  3. הכנת שרטוטים ותכנונים אדריכליים – חלק מהותי בעיצוב המשרד הוא שרטוט התוכנית לעיצוב חלל העבודה. התוכניות כוללות: תוכניות חשמל, תוכניות בינוי ותוכניות תקרה.
  4. בחירת הציוד המשרדי – בחלק זה, יש לבחור את האלמנטים העצוביים והחומרים עמם הולכים לעבוד. מוטב תמיד להתאים את החומרים לקונספט העצובי ולאופי המקום, כך למשל בחירת רצפת עץ או שיש, בחירת ריהוט משרדי בסגנון מינימליסטי מודרני או בסגנון עתיק, בחירת תאורה מתאימה וכדומה.
  5. ניהול הפרויקט ויישום תוכנית העבודה לעיצוב המשרד – השגחה על כל הגורמים הלוקחים חלק בתוכנית העיצוב ותיאום לוח הזמנים.

מהו ריהוט משרדי?

ריהוט משרדי הוא כינוי לקו הייצור הייחודי של ריהוט תעשייתי, האופייני לסביבת העבודה המודרנית החל משולחנות משרדיים וכלה בכסאות משרדים, דלפקי קבלה ועוד. הדור השלישי של ריהוט משרדי נותן מענה מושלם לסביבת העבודה המודרנית תוך התאמה לדרישות ולצרכי העובדים, עמידה בתקני הבטיחות והבריאות וכמובן עמידה בסטנדרט אסתטי ואיכות עיצובית. בכוחו של הריהוט המשרדי לחולל פלאים בסביבת העבודה ולהופכה לסביבה נעימה, נוחה, אסתטית, פונקציונאלית ופרודוקטיבית.

מדוע כדאי להשקיע בריהוט משרדי איכותי?

חלק ניכר מחיינו אנו מבלים במקום העבודה שלנו. לפיכך מתבקש כי סביבת העבודה תהא נינוחה, מזמינה ונעימה כבמקום מגורינו וזאת באמצעות בחירת ריהוט משרדי אסתטי, נוח ופונקציונאלי. השקעה בציוד ובריהוט המשרדי תניב תועלת בעבודה, תיצור את האווירה המתאימה, תגביר את גאוות היחידה של עובדי החברה, תשדר יוקרה ואגב כך גם תתרום להצלחה העסקית של הארגון.

אילו סוגי ריהוט משרדי קיימים?

תחום הייצור של ריהוט משרדי הינו עשיר ומגוון וכולל פרטי ריהוט כגון: כיסאות משרדיים, כיסאות אירוח, כורסת לובי, ריהוט לחדרי המתנה, כסאות עבודה, ארון קלסרים, כסאות מנהלים, שולחנות משרדיים, שולחנות מנהלים, שולחנות לחדרי ישיבות, דלפקי קבלה, חלוקות לעמדות עבודה, ארונות משרד, עמדות מחשב, מנורות שולחן, ציוד משרדי, מעמד לעטים ועוד.

כיצד לבחור ריהוט משרדי בצורה נכונה?

בכדי לבחור ריהוט משרדי מתאים, יש להתמקד בחמשת הקריטריונים המנחים הבאים:

  • נוחות – ריהוט משרדי צריך להיות בראש ובראשונה נוח לעבודה. אם ברצוננו לייצר סביבת עבודה תומכת המעודדת תפוקה חיובית בקרב עובדי החברה, ריהוט משרדי נוח, אסתטי ובריאותי לבטח ישפר את ביצועי העובדים ואת המוטיבציה לעבוד ולספק ביצועים גבוהים.
  • פונקציונאליות – קריטריון נוסף וקריטי בבחירת הריהוט המשרדי הוא נושא הפונקציונאליות. מובן כי אם ברצוננו לייצר סביבת עבודה פורייה עלינו לבחור ריהוט משרדי מתאים ופונקציונאלי העונה על דרישות סביבת העבודה וצרכי העובדים. כך למשל לא נציב כסאות בר גבוהים בסביבת עבודה ממוחשבת. לפיכך, יש לחשוב תמיד על הפונקציונאליות ועל המטרה הייעודית של כל פריט ריהוט אשר אנו מחליטים להציב בסביבת העבודה.
  • עיצוב – תכונה נוספת וחשובה לא פחות היא האסתטיקה העיצובית של פריט הריהוט הנבחר. אם ברצונכם לייצר את האווירה הנכונה בסביבת העבודה, תוכלו לעשות זאת באמצעות שימוש בפרטי ריהוט בעיצוב עדכני, צבעוני ומעניין.
  • ארגון – קריטריון מהותי נוסף לבחירת ריהוט משרדי מתאים לעבודה הוא ארגון, שכן סביבת עבודה נעימה צריכה להיות מסודרת ומאורגנת, לפיכך ככל שנבחר רהיטים בעלי מקומות אחסון רבים, כגון: מגירות, שידות, מדפים וארונות נוכל לגרום לסדר וארגון בניירת המשרדית הכרונית. שירותי משרד שונים כופים קרטוריונים עיצוביים שונים.
  • איכות – תכונה חשובה לא פחות בעת בחירת רהיטים למשרד היא איכות הרהיטים. יש לשים לב לסוג החומר ולרמת הגימור של הרהיט, למוניטין החברה ולוותק שצברה בייצור רהיטים משרדיים, למבנה הארגונומי של הרהיטים וזאת כמובן ביחס למחיר. אז אם ברצונכם לבחור ריהוט מנצח עבור חלל העבודה שלכם התחשבו בתקציב העומד לרשותכם, בקונספט המוביל של עיצוב המשרד, באווירה שברצונכם לייצר, באיכות המוצרים, בנוחות הרהיטים וביוקרה של הרהיטים.

לסיכום, אם ברצונכם לייצר את האווירה הנכונה במקום העבודה תוך התייחסות לצד האסתטי, הפונקציונאלי והנוח של המתרס, עליכם לבחור ריהוט משרדי המתאים לקונספט העיצובי שבחרתם.

שתף תוכן זה עם חבריך!
יצירת קשר | כל הזכויות שמורות © 2007-2018 Designs.co.il